Ta claro por quien miren ellos, agora y siempres solo miren pol so bolsu. Nun yos da más que malvivamos, que temos al paru o que trabayemos por cuatro perres. Nun yos da más acabar col mediu rural y metenos a tos nos suburbios pa que tengamos que mércalo to en super, el so super. Nun yos da más que nos afogemos na mar escapando de les guerres qu’ellos mesmos crean.
Somos trabayaores, somos los productores de to cuanto se produz y tamos condergaos a lluchar, lluchar na llucha de clases. Y si nun lluchamos nos ellos si lo van facer y siguiran estrapayandonos.
Por to esto, pola sangre que se lleva vertío y la que ta por verter:
¡Compañeru irguite, vamos dayos onde yos duel!
¡Pol boicót, el sabotaxe y la guelga xeneral!
¡Pola acción directa! ¡Puxa el 1 de Mayu!
¡Hasta la emancipación total del proletariáu!
12h Manifestación na La Felguera, Plz La Pomar
14h Comida fraternal na casa del pueblu Candás